sâmbătă, 7 octombrie 2023

Repere prin absenţă

Mă simte lumea ca-s deja absent,
Unii mă-ntreabă dacă îmi e bine,
Iar eu mă simt, cumva, adolescent,
Şi gându-l am mereu sedus de tine.

Lumini şi umbre trec în jurul meu,
Şi norii înspre orizonturi zboară,
În fuga lor mă prin grăbit şi eu,
Ştiind că altfel gândul mă omoară.

Clipei te caut, stelelor de cer,
Când roua dimineții-mi spală faţa,
Fiindu-mi orizontului reper
Şi definire-a tot ce-nseamnă viaţa.

Odihna e mai greu de definit
Doar visul nopţii să fiu eu mă lasă
Când mi te-arată ca motiv ivit
Să vin la tine, revenind acasă.

Să vin la tine într-al nopţii miez,
Când nimeni n-ar putea ceva să vadă
Găsindu-ţi trupul al menirii crez
Şi al trăirii, evident, dovadă.

În tine să mă simt nemuritor,
Şi să te simţi şi tu nemuritoare,
Iar pântecu-ţi vibrând izbăvitor
Să te numească lacrimă de soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu